Gelotophobia Mags.Will be 17years old.Love photography.October 16th, 1996,Earth. Studying: Girls High School. ( more..? )
facebook . twitter . F1A4

Welcome to my blog world.
Enjoy still you can
[+] Follow photoBlog

Posted on: Saturday, March 16, 2013 @ 12:40 AM | 0 comment(s)
Artgraphy


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Woah, tetiba jari jemari gatal nak meng-update, Haha.

Bukan apa dah disebabkan bosan yang tak tentu arah,baik aku update je blog yang dah memang berhabuk. *batuk-batuk* Kekadang ada jugak idea nak update tapi idea itu melayang dengan begitu saja. Al-maklumlah otak aku ni takleh simpan lama-lama, lebih-lebih lagi idea nak update blog tu, maklumlah panjang ber-kilometer *sarcasm*

Okay, hari ni bukan ulas panjang pun entri kali ni, just nak share aku punya ARTGRAPHY.
HAHA.












impian aku memang nak pergi KOREA SELATAN, tapi apakan daya aku tidak berduit. .HUU
*crying mess*

|EOS1100D|50MM|ISO3600|CS5|
Esok aku exam, pengesanan bulan Mac, Doakan aku yer?

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.