Gelotophobia Mags.Will be 17years old.Love photography.October 16th, 1996,Earth. Studying: Girls High School. ( more..? )
facebook . twitter . F1A4

Welcome to my blog world.
Enjoy still you can
[+] Follow photoBlog

Posted on: Thursday, January 3, 2013 @ 8:02 AM | 0 comment(s)
Tahun 2013

Alhamdulillah dan syukur dipanjatkan ke-hadrat Ilahi kita masih diberi peluang untuk hidup di dunia ini, bumi Allah ini, masih lagi dapat bernafas pada tahun 2013. Semoga tahun ini kita dapat menjadi yang terbaik daripada tahun sebelumnya, Insyaallah dengan izin-Nya.

Aku ingin memanjat syukur setinggi-tinggi kepada-Nya, Alhamdulillah Result SMU mantop, memang tak percaya langsung. Bagi yang tak tahu apa SMU, SMU tu Sijil Menangah Ugama. (khusus untuk sekolah YIK, aliran agama) Memang tak percaya, daripada trial yang hanya dapat 1 mumtaz, Alhamdulillah dapat 9mumtaz 1jayyid.jiddan. Bagi aku SMU memang exam yang mencabar, SMU memerlukan hafalan yang tinggi.

Lagi mencabar, untuk mendapat mumtaz, korang sekurang-kurangnya kene 'score' 85 dan ke atas. Agak susah bukan? Beribu-ribu (?) terima kasih diucapkan kepada cikgu-cikgu dan Ustaz/Ustazah yang mengajar kiteorang semua.

TERIMA KASIH CIKGU XD

Tahniah diucapkan kepada kawan-kawan yang dapat 10mumtaz, dan semua kawan yang dapat mumtaz. Alhamdulillah result kita tahun ni GEMPAK sume! Caya Lah Korang XD

Be ready for SPM :)
Semoga kita semua dapat melakar sejarah yang cemerlang sama macam senior-senior kita.
HWAITING! WE CAN DO IT!


p/s : panjang jugak entry kali ni c:
       Best jugak jadi KD tuk orientasi adek-adek form1.
       Dorang pun mantop! Thumbs up korang!

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.