Gelotophobia Mags.Will be 17years old.Love photography.October 16th, 1996,Earth. Studying: Girls High School. ( more..? )
facebook . twitter . F1A4

Welcome to my blog world.
Enjoy still you can
[+] Follow photoBlog

Posted on: Thursday, December 13, 2012 @ 5:39 AM | 0 comment(s)
Next Year 2013 : SPM year



Tahun depan dah 2013, umur pun semakin meningkat dah.
Tahun depan aku dah 17, yeah!
Dan tahun depan jugak lah aku akan menduduki SPM.
Bangga nya saya, haih.
Nampak nya, tahun depan tak boleh nak mainmain macam tahun ni.
Study cincai|cincai macam aku selalu buat.

Masuk tahun baru, selalunya mesti azam pun baru jugak.
Tahun depan, aku tak nak azam apa|apa,
takut tak terbuat azam tu.

Jadi, yang aku tahunya untuk tahun depan :

-No more 'ngadap laptop' 24/7
-No more pranking
-No more FANGIRLING *alamak*
-No 'merayau' *aku tak pernah merayau pun*
-No more . . . .apa apa lah.

STUDY STUDY!
insyaallah boleh|boleh.

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.