Gelotophobia Mags.Will be 17years old.Love photography.October 16th, 1996,Earth. Studying: Girls High School. ( more..? )
facebook . twitter . F1A4

Welcome to my blog world.
Enjoy still you can
[+] Follow photoBlog

Posted on: Thursday, December 13, 2012 @ 9:36 PM | 0 comment(s)
Mental.Break.Down

As you kpop-fans knew *aih english pulak*

Yang Exo-M, Suju-M, & Btob datang Malaysia 10|11 Dec.

Ni aku nak kongsi 'cerita sedih' aku.
Adoi, sedih yang ter-AMAT.

Dorang datang untuk perform AsianSuperShowcase´╗┐|ASS12.

yeah! ramai yang tahu. .
Ramai jugak lah pergi sesiapa yang berdekatan dekat bandar Kuala Lumpur tu.
Bertuah sangat. LoL.
Aku pulak yang tinggal jauh kat bandaraya KB tu,
tidak dapat menghadirkan diri. haha.

Okeh, aku sangat sedih kerana tidak dapat pergi, huuuuuu.
*cry river*
Amboi ayat.

Lepas dapat tahu berita pasal dorang nak datang sini.
Terus... aku dapat penyakit Mental.Break.Down.
Kalau korang peminat Kpop tentu korang tahu penyakit nih.

Bahaya

Yang paling teruk, ada ke patut aku nangis depan laptop tu?
Nasib baik makayah aku takde masa tu,
kalau tak naya aku.

Selama dua hari tu jugak lah aku duk depan laptop|on twitter,
just nak tahu perkembangan dorang.
Cam bodoh pulak rasa.

Haih!
Jadi sebagai pengajaran daripada aku untuk korang.

Jangan jadi macam SAYA.

Padahpadah.

Yeah.

p/s :

kene kumpul duit bebanyak ni, boleh jumpa bias aku nanti.
:p

Back to top


Copyright ┬ę. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.