Gelotophobia Mags.Will be 17years old.Love photography.October 16th, 1996,Earth. Studying: Girls High School. ( more..? )
facebook . twitter . F1A4

Welcome to my blog world.
Enjoy still you can
[+] Follow photoBlog

Posted on: Friday, December 14, 2012 @ 5:44 AM | 0 comment(s)
I realize something.


|ignore this picture|

Something inside me 'click' after i reading my 'sahabat' posted in FB and Blog.

yep, that's it.

Post tu pasal sahabat.

Aku terfikir apa yang aku baca.

Daripada sahabat kepada sahabat.

Aku bersyukur sangat kerana Allah berikan aku peluang untuk menikmati perasaan bagaimana mempunyai seorang sahabat.

Ya.

Sahabat yang menolong aku tidak kira pahit atau getir,
menangis bersama,
gembira bersama.

Kerana mereka lah aku merasai apa erti sahabat.

Mungkin salah faham adalah sesuatu yang biasa,
tetapi tidak. .
Pengalaman yang aku lalui tahun ini dan tahun sebelumnya,
mengajar aku supaya tidak memandang ringan sesuatu perkara.

Termasuk lah salah faham itu sendiri.

Banyak perkara yang berlaku pada tahun ini, kenangan pahit & manis,
aku sentiasa selitkan dalam kotak memori aku.

Dan yang pahit tu lah aku akan cuba ubah supaya tidak berlaku di masa hadapan.

Benar apa yang dikatakan kenangan silam mengajar kita erti berubah|dewasa.

Aku bersyukur sangat atas api perbalahan yang berlaku di antara kami,
telah pun di padamkan.

Alhamdulillah.

Mungkin aku bukanlah sahabat yang baik.
Aku mengaku aku terkadang mempunyai perasaan yang tidak patut ada pada seorang sahabat.

Jikalau Allah memberi peluang untuk aku,
Ingin aku berubah untuk menjadi lebih baik.

Ya.

Bukan mudah untuk menjadi yang ter-baik.
Tetapi Insyaallah.

Aku memohon seribu keampunan kepada semua sahabat, sahabat akrab aku,
sahabat yang membaca entri aku. peace! V(^_^)V

'sayangilah sahabat anda, tanpa mereka anda tidak akan memahami erti sebenar persahabatan'

p/s : tetiba aku dapat tulis entri macam ni *hide under table*
aigooo. .

Terima kasih diucapkan kepada sahabat itu. xiexie. LOL.

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.